tisdag 17 april 2012

Äta är viktigt...

Växjö stadshotell serverade hungriga rektorer fläskfilé med potatis och grönpepparsås. Några morötter och grön sparris fanns med. Jag har väl ätit bättre mat men jag blev mätt och uppladdningen för kvällens matcher startade...vilka gick helt Centrum Västers väg...statistiken talar sitt tydliga språk! Min backhand fungerade inte alls! Nu laddar vi upp inför en ny campusdag och tydligen en utbildning i Fronter...(har vi inte använt det förr???)
´
Med Skellefteås seger ringande i öronen säger Växjö over-and-out...

5 kommentarer:

  1. Bra summerat! Dock är vi inte på Stadshotellet utan på Clarion ute i Kalmarrondellen... (Stor skillnad! Ungefär 5 pingisracketar...)

    SvaraRadera
  2. Går ni i Växjö? Umeå Universitet arrangörer eller går nu vår Växjö universitet?

    SvaraRadera
  3. Läser men överallt får man svar... lycko er, skulle jag säga som går på Linnéuniversitet. Ska bli intressant att jämföra de två utbildningarna! Hoppas ni känner att det är bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har börjat bra iallafall... upplägget känns bra och man kan se att de har ett tänk som går igenom hela vägen. Sedan är det mycket upp till oss och våra basgrupper att se till att det blir bra.

      Radera
  4. JAg tyckte att Stadshotellet var en bra metafor för ett bedagat hotell istället för att göra en "pingisracket-bedömning"

    SvaraRadera